andiiex

Aktiekunskap och Fotografisk bild.

Publicerad 2010-08-31 17:44:54 i Allmänt,

HEJSVEJS! 
Jag är hemma nu. Idag har väl varit en helt normal tråkig dag. Hade:

Administration, som verkar vara ett helt okej ämne :) Verkar bara vara lagom plugg och saker som är bra att veta.

- Spanska, som kanske inte är mitt roligaste ämne, men har gillat det sista året, men nu i år blev det värre igen för att jag fick en lärare som har någon skruv lös någonstans.

- Aktiekunskap, första lektionen idag med bara massa information, så kan inte säga att jag vet om det är roligt eller inte. Men jag fick min favvo lärare så jag kan nog överleva med det ett år ;)

- Fotografisk Bild, som jag har tyckt att det ska bli ganska kul att lära mig Photoshop bättre och så. MEN LÄRAREN VERKAR HELT STÖRD. Känns just nu som att Aktiekunskap, Spanska och Administration kan jag faktiskt kanske överleva.

---

Varför jag precis skrev information om alla lektioner jag haft idag... det kommer fortsätta att vara ett mysterium, även för mig!

- Nu ska jag läsa ut min bok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela